Oficina antidesnonaments

Oficina antidesnonaments

Banner Oficina Antidesnonaments

Què és l'Oficina d'Antidesnonaments?

L'objectiu general de l'Oficina és prevenir i evitar el desnonament de qualsevol ciutadà o ciutadana del municipi de Palma.

Es treballa fent prevenció, intervenció i mediació en situacions d'urgències socials derivades de situacions de vulnerabilitat en matèria d'habitatge per insolvència sobrevinguda i afectades per desnonaments.

Ofereix orientació i assessorament jurídic i social a totes les famílies que presentin problemes per fer front a les despeses de lloguer o d'hipoteca, amb ordre de desnonament o no.

Es fa un seguiment de la situació de la família tant a nivell jurídic com social.

Ofereix informació de recursos d'atenció i alternativa d'habitatge.



Què faig per ser atès per l'Oficina d'Antidesnonaments?

Les persones interessades han de demanar cita prèvia per telèfon al número 

                971 214 197

en horari d'atenció al públic. O enviar un correu electrònic a l'adreça oficinaantidesnonaments@palma.cat.

L'horari d'atenció al públic és de 

dilluns a divendres de 9 a 14 hores; i dimarts de 17 a 19 hores.

L'Oficina es troba al Carrer de la Ferreria, núm. 11, baixos, de Palma.

El dia de la cita haureu d'aportar la documentació requerida en cada cas i s'efectuarà una entrevista inicial de valoració del vostre cas.

Per a més informació, podeu consultar el web de l'Ajuntament de Palma: https://www.palma.cat

Data darrera modificació: 18 d’octubre de 2023