Oficina de registre per a l'acreditació de la identitat per a obtenir el certificat electrònic

Oficina de registre per a l'acreditació de la identitat per a obtenir el certificat electrònic

Banner Oficina de Registre per a obtenir el certificat electrònic

El certificat electrònic és una signatura digital que s'instal·la al navegador per garantir la seva identitat a Internet i que permet realitzar gestions des de l'ordinador. El tràmit per obtenir el certificat es responsabilitat de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre.

L'Ajuntament de Palma col·labora amb aquest organisme en una de les passes per a l'obtenció del certificat, l'acreditació de la identitat de les persones físiques que el volen obtenir. Per fer aquest tràmit, es necessari demanar CITA PRÈVIA.

  • Informació general AQUÍ
  • Manual per a obtenir el certificat AQUÍ
  • Vídeo tutorial: AQUÍ
  • Oficina per acudir a fer l'acreditació: Unitat de Correspondència -UAC-
  • Adreça: Porta del Camp, 2 baixos.
  • Horari d'atenció al públic (amb CITA PRÈVIA) de dilluns a divendres de 8:30 a 14h.
Adreça
Plaça Porta del Camp, 2 baixos 07001 Palma (Illes Balears)
Vegeu Google Maps
Horari
De dilluns a divendres de 8:30 a 14:00 h amb CITA PRÈVIA

Data darrera modificació: 30 de maig de 2023