Oficina de registre per a obtenir el certificat digital - Ajuntament de Palma
Oficina de registre per a l'acreditació de la identitat per a obtenir el certificat electrònic
El certificat electrònic és una signatura digital que s'instal·la al navegador per garantir la seva identitat a Internet i que permet realitzar gestions des de l'ordinador. El tràmit per obtenir el certificat es responsabilitat de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre.
L'Ajuntament de Palma col·labora amb aquest organisme en una de les passes per a l'obtenció del certificat, l'acreditació de la identitat de les persones físiques que el volen obtenir. Per fer aquest tràmit, es necessari demanar CITA PRÈVIA.
- Oficina per acudir a fer l'acreditació: Unitat de Correspondència -UAC-
- Adreça: Porta del Camp, 2 baixos.
- Horari d'atenció al públic (amb CITA PRÈVIA) de dilluns a divendres de 8:30 a 14h.
Horari
De dilluns a divendres de 8:30 a 14:00 h amb CITA PRÈVIA
Data darrera modificació: 30 de maig de 2023