SOL·LICITUD DE CITA PRÈVIA PER A LA CONSULTA DE DOCUMENTACIÓ A L’ARXIU MUNICIPAL DE PALMA - Ajuntament de Palma
SOL·LICITUD DE CITA PRÈVIA PER A LA CONSULTA DE DOCUMENTACIÓ A L’ARXIU MUNICIPAL DE PALMA
AVÍS IMPORTANT
L’Arxiu Municipal de Palma ha posat en funcionament un sistema de cita prèvia.
A QUI ES DIRIGEIX AQUEST SERVEI?
A qualsevol persona que necessiti consultar expedients urbanístics o documentació històrica que es trobin a l’Arxiu Municipal de Palma.
QUÈ HI PODREU CONSULTAR?
- Consulta en sala d’expedients de Llicències d’Obres (1900-1991).
- Consulta en sala d’expedients de Llicències d’Activitats (1900-1996).
- Consulta de documentació històrica.
QUIN N’ÉS EL PROCEDIMENT?
- Per a cada consulta, haureu de sol·licitar un torn de cita.
- Heu de venir amb el vostre document d’identitat.
- Heu de dur emplenat l’imprès per a consultes corresponent: Formulari documentació administrativa. / Formulari documentació històrica.
- No l’heu de presentar al Registre, sinó directament a l’Arxiu Municipal de Palma, quan us personeu a la vostra cita.
QUINA INFORMACIÓ NECESSITAM PER A TROBAR LA DOCUMENTACIÓ?
Per a consultar una llicència d’obra haureu d’aportar el núm. d’expedient, si es coneix; el nom i els llinatges del primer promotor (imprescindible), l’any aproximat de construcció i la ubicació de l’edifici (obligatori).
En cas que es tracti d’expedients de llicències d’obres d’entre 1946 i 1959, abans de demanar cita, haureu de consultar per Internet LLIBRES REGISTRES OBRES 1946-1959, digitalitzat al web de l’Arxiu Municipal de Palma per a localitzar-ne l’expedient:
En el cas que localitzeu l’edifici en els PDF esmentats, el dia de la visita necessitarem les dades següents:
- Núm. de full del PDF en què heu trobat la referència.
- Núm. de les dues columnes que apareixen a la part esquerra de la imatge.
Per a consultar una llicència d’activitat, haureu de sol·licitar el número d’expedient CO- (ANY)/(número) al Departament d’Activitats (activitatsin@palma.es) i després sol·licitar-nos per aquesta via l’expedient corresponent.
Si no sou el/la titular de l’expedient d’activitats ni actuau en nom seu, o no teniu reconeguda la condició d’interessat/ada a l’expedient, haureu d’acreditar l’autorització del/de la titular de la llicència d’activitat per a consultar-lo, o bé identificar de forma suficient a la petició de consulta el motiu pel qual voleu tenir-hi accés. En aquest cas, s’avaluarà la conveniència de la consulta sol·licitada en relació amb la finalitat pretesa i, si s’entén emparada en la normativa aplicable, us facilitarem l’accés a la informació, amb la identificació prèvia dels documents imprescindibles per a satisfer la finalitat de la consulta.
L’Arxiu Municipal de Palma només té la custòdia dels expedients tramesos per altres departaments de l’Ajuntament. Per aquest motiu, només hi facilitam l’accés per a la consulta. En el supòsit que us calgui assistència tècnica i/o jurídica, en relació amb la documentació que voleu consultar, us recomanam que hi vingueu acompanyat d’un tècnic o d’un altre professional que us pugui orientar, o bé que aquests professionals accedeixin a l’expedient mitjançant la vostra autorització.
Per a consultar fons històrics de l’Arxiu Municipal de Palma ens haureu d’indicar el fons, la signatura, una petita ressenya de la temàtica o de la qüestió d’investigació per a poder-ne trobar la documentació.
QUÈ HEU DE SABER SI NECESSITAU CÒPIES DE DOCUMENTS?
En podreu fer fotografies amb el telèfon mòbil, sempre que sigui per a ús particular. L’Arxiu Municipal de Palma no fa còpies en paper, ni està habilitat per a expedir certificats o còpies autèntiques.
EN CAS DE DUBTE, telefonau al 971 22 59 00 (ext. 1560, 1513, 1553, 1563), de dilluns a divendres, de les 9.30 a les 13.30 h, o enviau un correu electrònic a arxiu@palma.es
Si voleu demanar cita, feis clic aquí
Data darrera modificació: 27 de març de 2025