Publicador de continguts

Gestió dels usuaris per a consultes a través de PINBAL

Banner Oficina de Registre per a obtenir el certificat electrònic

NOTICIA CORONAVIRUS: 

Atesa l'extraordinària i urgent necessitat de prendre mesures de contenció del COVlD 19 i la necessitat d'adaptar els serveis i activitats municipals  a aquesta situació, l'atenció a la ciutadania per a l'acreditació de la identitat per a l'obtenció del certificat digital es fa amb cita prèvia. Es pot sol·licitar fent clic AQUI.

IMPORTANT: El certificat digital és un tràmit de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre. L'Ajuntament de Palma col·labora amb aquest organisme en una de les passes per a l'obtenció del certificat, l'acreditació de la identitat de les persones físiques que el volen obtenir. Per veure com s'ha de realitzar el tràmit complet heu d'accedir al web de la Fábrica nacional de Moneda y Timbre pulsant AQUI. També teniu disponible un vídeo tutorial de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre com a informació prèvia sobre la tramitació fent clic AQUÍ.

L'oficina Unitat de Correspondència UAC, ubicada a la plaça de la Porta del Camp, 2, baixos, és una oficina de verificació de l'acreditació de persones físiques per a l'obtenció del certificat digital; atendrà les persones interessades tots els dies de 8:30 a 14 h, amb CITA PRÈVIA.

Adreça
Plaça Porta del Camp, 2 baixos 07001 Palma (Illes Balears)
Vegeu Google Maps
Horari
De dilluns a divendres de 8:30 a 14:00 h amb CITA PRÈVIA

Data darrera modificació: 30 de maig de 2023