Política de Qualitat de l'Ajuntament

Política de Qualitat de l'Ajuntament

Missió de l'Ajuntament

Impulsar la qualitat de vida a la ciutat a través de la millora en la prestació dels serveis, fent-la més sostenible, participativa, i integrada social i territorialment amb major eficiència en la gestió dels recursos.

Visió de l'Ajuntament

Volem que el nostre Ajuntament sigui conegut per ser amable i proper, modern, reconegut per la gestió de la innovació en els serveis públics, compromès amb les aspiracions de la ciutadania i amb el desenvolupament sostenible, eficaç i amb voluntat de servei.

Valors de l'Ajuntament

  • ORIENTACIÓ AL CIUTADÀ
    La ciutadania és la nostra raó de ser.  La millora contínua del servei al ciutadà és la nostra preocupació.
  • PARTICIPACIÓ DELS CIUTADANS
    Coneixement de les seves necessitats i expectatives.Implicació dels ciutadans i les associacions.
  • PROFESSIONALITAT I ORIENTACIÓ A OBJECTIUS I RESULTATS
    Compromís amb els objectius de la Institució. Responsabilitat en els resultats. Treball en equip.
  • TRANSPARÈNCIA I CONFIANÇA
    Coneixement de missió, visió, valors i política de qualitat. Generar i transmetre confiança en la gestió. Participació en la definició dels objectius i en la millora dels serveis.
  • CULTURA DE COL·LABORACIÓ I COORDINACIÓ
    Sentit de pertinença a la institució.Necessitat de treballar coordinadament cap a la consecució d'objectius compartits.
  • RESPONSABILITAT I EFICIÈNCIA EN LA GESTIÓ
    Consciència de gestió de recursos dels ciutadans. Gestió responsable i eficient dels recursos.
    Desenvolupament Sostenible de la ciutat.
  • CULTURA D'INTEGRACIÓ I ACOLLIDA
    Acollida i amabilitat amb els visitants. Integració Social de les persones.

Política de Qualitat de l'Ajuntament

L'Ajuntament de Palma adopta el compromís de gestionar la ciutat i l'organització municipal procurant, de manera participativa, satisfer les necessitats i expectatives dels ciutadans residents i visitants, a través de la millora contínua, oferint serveis de qualitat, mitjançant la gestió per processos, que condueixin a la màxima eficàcia i eficiència.

Data darrera modificació: 30 de juny de 2021

Menú de navegació

Menú de navegació