Asset-Herausgeber


Convocatòria per a la Concertació del Servei d'Ajuda a Domicili de l'Ajuntament de Palma 2022-2026


9. Juli 2022

El 9 de juliol de 2022 s'ha publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears l'Acord d'aprovació de la Convocatòria per a la Concertació del Servei d'Ajuda a Domicili de l'Ajuntament de Palma 2022-2026.

Posteriorment el 28 de juliol de 2022 s'ha publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears un acord de convalidació de la convocatoria inclouent-hi un annex de subrogació de personal. 

Per aquest motiu, es torna a concedir un nou termini de 15 dies hàbils comptadors desde el dia següent de la publicació d'aquest Acord al BOIB per a que les entitats presentin les seves sol.licituds tenint en compte el nou document de subrogació de personal. El termini per presentar les sol.licituds serà de 15 dies hàbils comptats des del dia següent de la publicació de la Convocatòria al BOIB. Les sol.licituds s'hauran de dirigir al Servei de Benestar Social, situat en la av. Gabriel Alomar, 18-1ª s'han de presentar mitjançant mitjans electrònics, juntament amb la documentació que s'hi ha d'adjuntar, a qualsevol Registre General Municipal o a través de qualsevol dels mitjans i llocs assenyalats a l'article 16.4 de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Les sol.licituds podran presentar-se presencialment i en paper per aquells sol.licitants que no estiguin obligats a relacionar-se amb l'Administració mitjançant mitjans electrònics, de conformitat amb l'establert en l'article 14 apartats 2) i 3) de la Llei 39/2015. 

Els sol.licitants hauran de complir amb els requisits prevists en l'apartat setè de la Convocatòria com a màxim a la data de presentació de les sol.licituds, amb excepció dels requisits fixats en els apartats f) i g) que es podran esmenar a requeriment de l'Administració en el termini que aquesta determini. 

En relació als apartats a) i b), i tenint en compte el previst a l'apartat anterior, s'admetran provisionalment les sol.licituds presentades d'aquelles entitats que es trobin en tràmits d'inscripció al registre a la data màxima de presentació de les sol.licituds, si bé l'entitat haurà d'acreditar expressament l'inscripció en el registre a l'òrgan instructor una vegada s'hagi consumat la mateixa. Si la sol.licitud d'inscripció al registre no és acceptada o aquesta no s'ha resolt positivament a la data màxima de publicació de la resolució provisional d'adjudicació s'exclourà definitivament la sol.licitud pel no compliment dels requisits.


Datum der letzten Änderung: 16. Februar 2023