Contracte menor de serveis per a la creació, gravació i edició d'un vídeo sobre compres per Internet - Perfil del contractant
Contracte menor de serveis per a la creació, gravació i edició d'un vídeo sobre compres per Internet
LOCALITZACIÓ: Palma SERVEI: Salut i Consum de l'Àrea delegada de Turisme, Sanitat i Consum
CONTACTE: Persona encarregada Cristina Muñoz Muñoz. Tel. 971225900/ext.1167 cristina.munoz@palma.cat
TERMINI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 10 dies naturals des de la publicació de l'anunci al Perfil del Contractant.
DATA D'INICI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 13/01/2022
DATA DE FI DE PRSENTACIÓ D'OFERTES: 22/01/2022
ACTUACIONS QUE S'HAN DE DUR A TERME: La creació, gravació i edició d'un vídeo sobre compres per Internet per a difondre per xarxes socials i plana web de l'Ajuntament de Palma, amb un preu màxim de licitació de 2.500 € IVA inclòs.
Es sol·licita pressupost a empreses especialitzades, amb les següents especificacions com objecte del contracte:
- Creació, edició i gravació d'un vídeo d'animació o amb persones reals.
- Finalitat: Difondre la importància de fer un consum responsable i de conèixer els perills a les compres per Internet - Durada: 60 segons, aproximadament. - Idioma: Català i subtítols. - Projecció: Difusió al web de l' Ajuntament i xarxes socials.
NOTA IMPORTANT: Les empreses, juntament amb el pressupost i la resta de documentació, hauran de presentar la seva proposta creativa i proposta de realització amb guió literari detallant el procediment de la creació del vídeo i el tractament de la imatge així com mostres de la seva trajectòria presentant exemples de projectes similars.
Més informació a la memòria adjunta.
·TERMINI MÀXIM DE PRESTACIÓ DEL SERVEI: 28 de febrer de 2022.
· LLOC DE REALITZACIÓ DEL SERVEI: Direcció General de Sanitat i Consum
· PRESSUPOST MÀXIM D'ADJUDICACIÓ: 2.500 euros IVA inclòs
PRESENTACIÓ D'OFERTES: Les empreses poden presentar les ofertes preferentment a través de l'adreça electrònica sanitat@palma.cat
Si es presenta l'oferta mitjançant instància dirigida al Servei de Sanitat i Consum de l'Àrea delegada de Turisme, Sanitat i Consum, plaça Santa Eulàlia, nº9, 4ª, 07001, Palma, caldrà informar de la seva presentació a l' adreça de correu electrònic indicada.
-Declaració responsable de l'adjudicatari proposat que compleix els requisits de capacitat per contractar amb l'Administració pública.
-Factura proforma o pressupost desglossat per cada un dels serveis, signat pel representant legal de l'entitat interessada, i inserint el segell de l'empresa si es tracta de persona jurídica. S'ha d'indicar el tipus d' IVA aplicable o si l'entitat està exempta, i les dades del compte bancari
Dades de la Contractació:
Procediment d'adjudicació:
Contractes menors
Tipus de contracte:
Serveis
Dades específiques Anunci
Data de Publicació al Perfil de Contractant:
12/de gen./2022
Dades específiques Licitacions en curs
Dades específiques Valoració:
Dades específiques Adjudicacions i formalitzacions
Data de Publicació al Perfil de Contractant:
16/02/2022
Preu de l'adjudicació:
1.922,38 euros amb IVA inclòs.
Adjudicatari definitiu:
REFINERIA PRODUCTIONS SL
Documents
C1/2022 - Informe avaluació ofertes C1/2022 - Memòria contracte vídeo C1/2022 - Decret aprovat i adjudicat C1/2022 - Declaració responsableData darrera modificació: 8 de maig de 2023