Publicador de continguts


Palma es promocionarà als Estats Units com una destinació urbana de primer nivell


24 d’abril de 2024

Pedro Homar destaca que la Fundació va dur a terme durant l’any 2023 un total de 74 accions promocionals i de comunicació

El Patronat de la Fundació aprova la memòria d’activitats i els comptes anuals de l’exercici 2023
Palma, 24 d’abril de 2024.- El primer tinent de batle de Turisme i Restauració, Javier Bonet, ha assistit avui matí al Patronat de la Fundació Turisme Palma 365, que ha tingut lloc al Palau de Congressos de Palma.

A la reunió, hi han estat presents també la coordinadora general de Turisme i Restauració, Victòria Mulet; el gerent de la Fundació, Pedro Homar, així com diversos regidors de Cort i representants del món empresarial i turístic integrat en aquest Patronat.

Un dels principals punts que s’ha abordat durant la reunió ha estat l’aprovació de la memòria d’activitats i els comptes anuals de l’exercici de 2023. En aquest sentit, el gerent de la Fundació, Pedro Homar, ha explicat les activitats més destacades de 2023 i ha donat compte de l’estat del Pla d’actuació de 2024.

Pel que fa a les accions de 2023, Homar ha assenyalat que se’n varen dur a terme un total de 74: 19 promocionals, 20 de comunicació i relacions públiques, 15 de dinamització, 4 famtrips, 8 fires, 4 jornades directes o inverses i 4 col·laboracions MICE.

De totes aquestes, el gerent ha ressaltat la col·laboració amb la gala de la 15a edició dels premis MIN (Premis de la Música Independent), “una iniciativa que aconseguí un elevat grau de visibilitat i posicionament de la ciutat des del punt de vista turístic a escala local, nacional i internacional”, ha declarat.

Al mateix temps, durant la seva intervenció, Homar ha indicat que durant el 2023 es desenvoluparen importants accions de promoció i comunicació, com ara la denominada “Palma (in) London”, que tenia com a objectiu divulgar en uns dels principals mercats emissors les excel·lències de la gastronomia que es practica a Ciutat, i que constitueix un dels principals reclams turístics de la destinació.

La trobada ha servit també per a aprovar els plecs per a la contractació del servei d’una agència de comunicació i relacions públiques al mercat americà, que se suma a les dels mercats nacional, britànic i alemany.

Tal com ha explicat Homar, “l’any 2022, la Fundació va dur a terme una acció puntual al mercat americà, que va obtenir molt bona resposta, i és per aquest motiu que es fa necessari continuar amb la mateixa línia de promoció i comunicació en aquell mercat”.

“Aquest contracte pretén posar Palma al radar dels nord-americans, i posicionar-la com una destinació urbana, moderna, oberta, segura i cosmopolita els 365 dies de l’any”, ha indicat.

Per la seva banda, Javier Bonet s’ha mostrat molt satisfet per la feina que ha duit a terme la Fundació i n’ha destacat els resultats obtinguts.

A més, ha assenyalat que “és necessari continuar en la mateixa línia de qualitat per a consolidar-se com una destinació de primer nivell, els 365 dies de l’any”.

 

Data darrera modificació: 25 d’abril de 2024