Publicador de contenidos

SERVICIO DE GESTIÓN INTEGRAL DE BIBLIOTECAS, DINAMIZACIÓN Y FOMENTO DE LA LECTURA EN LAS BIBLIOTECAS MUNICIPALES DE SON CLADERA, SON SARDINA, EL COLL D'EN RABASSA, SON XIMELIS Y SON GOTLEU

Datos de la contratación:

Núm. de expediente

2018-016-A

Procedimiento de adjudicación

Abierto no sujeto a regulación armonizada

Tipo de contrato:

Servicios

Datos específicos Anuncio

Datos específicos Licitaciones en curso

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

05/03/2018

Fecha de envío para Publicación en Boletín Local:

03/03/2018

Fecha Inicio presentación de Ofertas:

17/04/2018

Fecha Fin presentación de Ofertas:

02/05/2018

Lugar presentación de Ofertas:

A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.

Lugar abertura de Ofertas:

Dia 14/05/2018 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.

Datos específicos Valoración:

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

13/07/2018

Valoración:

Licitadors:

  1. DIC DRAC SLU
  2. ESTUDI 6 GESTIÓ SOCIOEDUCATIVA SL
  3. CIAC - FORMACIÓ I GESTIÓ DE RECURSOS HUMANS SL
  4. UTE LIREBA SERVEIS INTEGRATS SL - CENTRE D'INTEGRACIÓ BALEAR CEO SLU (CISBA)


L'obertura pública prevista per al proper dilluns, dia 14 de maig, s'ha ajornat al dia 21 de maig de 2018, a les 9h, al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma.


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 21 de maig de 2018.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A en sessió interna de dia 4 de maig de 2018 i de la proposta d'exclusió de l'empresa DIC DRAC SLU pequè no ha esmenat les deficiències en la documentació administrativa.

A continuació s'ha procedit a l'obertura dels Sobres B amb la Proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant judicis de valor dels licitadors admesos i la presidenta ha donat compte del contingut.

Les proposicions s'han tramés a la comissió tècnica designada a l'efecte per a informe.


La Mesa de Contractació, en sessió interna de dia 15 de juny de 2018 ha acceptat l'informe tècnic relatiu als criteris de valoració quantificables mitjançant judicis de valor (Sobre B), emès per la comissió tècnica designada a l'efecte, i ha acordat convocar per al proper dilluns, dia 25 de juny, a les 9 h, al Saló de Sessions, una Mesa de Contractació on es donarà compte del resultat de l'informe abans esmentat i dels licitadors exclosos, si s'escau.

A continuació es procedirà a l'obertura pública dels Sobre C, amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules, dels licitadors admesos.


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 25 de juny de 2018.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'informe tècnic dels sobres B, emès per la comissió tècnica designada a l'efecte i de la proposta d'exclusió de la UTE LIREBA SERVEIS INTEGRATS SL - CENTRE D'INTEGRACIÓ BALEAR CEO SLU (CISBA)per no haver assolit la puntuació mínima exigida als Plecs.

A continuació s'ha procedit a l'obertura dels sobres C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules dels licitadors admesos.


Les ofertes s'han tramès a la comissió tècnica perquè apliqui els criteris de valoració previstos al Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.


La Mesa de Contractació, en sessió interna de dia 2 de juliol de 2018, ha acceptat l'informe de la comissió tècnica en qual s'han aplicat els criteris previstos a l'apartat B del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.


La Mesa de Contractació
, en sessió interna de dia 2 de juliol de 2018, ha acceptat l'informe de la comissió tècnica en qual s'han aplicat els criteris previstos a l'apartat B del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.


A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició les ofertes econòmiques, els informes i/o quadre de valoració relatius a aquest contracte.

Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones

Fecha de Acuerdo de adjudicación:

05/09/2018

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

07/09/2018

Precio de la adjudicación:

335.944,83 €

277.640,36 € més 58.304,47 € d'IVA

Per a dos anys de servei

Adjudicatario definitivo:

ESTUDI 6 GESTIO SOCIOEDUCATIVA SL

NIF: B-07526007

Motivación:

El contracte s'ha formalitzat el data de 28 de setembre de 2018

Información:

Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:

1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)".

Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023