Publicador de contenidos

PRESTACIÓN DE ASISTENCIA SANITARIA A LOS FUNCIONARIOS INTEGRADOS DEL AYUNTAMIENTO DE PALMA Y A SUS BENEFICIARIOS

CONTESTACIÓ CONSULTES
(Publicació al Perfil del Contractant 23/01/2018)


Des del Servei de Recursos Humans s'ha contestat a diferents dubtes de diverses empreses.

Del contingut de les preguntes i de les respostes, i per tal que tots els licitadors tinguin accés a la informació es publiquen a l'apartat "Documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquest pàgina els següents documents:

-Document amb el Número de titulars (funcionaris actius), amb indicació de la data de naixement i sexe.

 -Document amb el Número de beneficiaris, amb indicació de la data de naixement. 

-Altra informació

Datos de la contratación:

Núm. de expediente

2018-003-A

Procedimiento de adjudicación

Abierto sujeto a regulación armonizada

Tipo de contrato:

Servicios

Datos específicos Anuncio

Datos específicos Licitaciones en curso

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

09/01/2018

Fecha de envío para Publicación en DOUE:

09/01/2018

Fecha de envío para Publicación en Boletín Local:

03/02/2018

Url Publicación en DOUE:

https://ted.europa.eu/TED/notice/udl?uri=TED:NOTICE:11544-2018:TEXT:ES:HTML

Fecha Inicio presentación de Ofertas:

09/01/2018

Fecha Fin presentación de Ofertas:

02/03/2018

Lugar presentación de Ofertas:

A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.

Lugar abertura de Ofertas:

Dia 12/03/2018 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.

Datos específicos Valoración:

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

17/04/2018

Valoración:

Licitadors:

  1. ASISA - ASISTENCIA SANTARIA INTERPROVINCIAL DE SEGUROS SAU


L'obertura pública del Sobre C amb la proposició econòmica prevista per al dilluns, dia 12 de març de 2018, ha quedat ajornada al proper dia 19 de març de 2018, a les 9 h al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma.


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 19 de març de 2018.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A, en sessió interna de dia 9 de març de 2018.

A continuació s'ha procedit a l'obertura del sobre C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules.

L'oferta s'ha tramès a la comissió tècnica perquè apliqui els criteris de valoració previstos a l'apartat A.1 del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.


La Mesa de Contractació, en sessió interna de dia 13 d'abril de 2018, ha acceptat l'informe de la comissió tècnica en qual s'han aplicat els criteris previstos a l'apartat A.1 del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.


A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició les ofertes econòmiques, els informes i/o quadre de valoració relatius a aquest contracte.

Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones

Fecha de Acuerdo de adjudicación:

30/05/2018

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

05/06/2018

Precio de la adjudicación:

Segons plecs i la seva oferta econòmica de dia 1 de marçde 2018,  per  55,60 € assegurat/mesamb l'IVA exempt.  

Adjudicatario definitivo:

ASISA - ASISTENCIA SANITARIA INTERPROVINCIAL DE SEGUROS SA

NIF: A-08169294

Motivación:

El contracte s'ha formalitzat en data de 28 de juny de 2018

Información:

Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:

1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)".

Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023