Publicador de contenidos

EDI-MUN 2016-001 RETIRADA VIDRIOS PÁDEL

NUM: EDI-MUN 2016-001

TÍTOL: PETICIÓ D'OFERTES PER VENDA A EMPRESA AUTORITZADA DE RESTES FÈRRICS DEL TANCAMENT METÀL·LIC I VIDRES DE TANCAMENT DE LES PISTES DE PÀDEL DE L'EDIFICI AMÈRICA.

LOCALITZACIÓ: EDIFICI AMÈRICA de l'Avinguda Amèrica, 11 a la Platja de Palma.

SERVEI: EDIFICIS MUNICIPALS

CONTACTE: Mª Pau Barceló, telèfon 628458441 mpbarcelo@man.a-palma.es
En cas de voler visitar les pistes de pàdel per veure l'accés, prèviament a la presentació d'ofertes, s'haurà de comunicar.

DATA D'INICI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: el 23 de març de 2016

DATA FI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: el 5 d'abril del 2016 a les 14:00 hores

ACTUACIONS A REALITZAR:

S'han de desmuntar i retirar els tancaments metàl·lics i els vidres de tancament de dues pistes de pàdel de l'edifici Amèrica situat a l'Avinguda Amèrica, 11.
Dits elements són residus inútils o no aptes per l'Ajuntament el que justifica la necessitat de la seva venda.

NOTA IMPORTANT:

Per a les actuacions a realitzar s'haurà de tenir en compte tot el relacionat amb el RD 1627/1997, pel qual s'estableixen les disposicions mínimes de seguretat i salut en les obres de construcció.

CONDICIONS DEL CONTRACTISTA:

El contractista haurà d'acreditar la condició de transportista autoritzat de residus no perillosos, sense perjudici que hagi de complir amb l'íntegra normativa d'aplicació per tots aquells aptes que derivin del present contracte.

PRESSUPOST mínim d'adjudicació:

Tancament metàl·lic = 62,40 €
vidre de 10/12 mm = 3.817,80 €
Total pressupost 3.880,20 € (sense I.V.A., ja que el subjecte passiu és l'adjudicatari )

El contracte s'adjudicarà a l'oferta a l'alça, més avantatjosa per l'Ajuntament, a partir del pressupost mínim d'adjudicació.

A la formalització del contracte, s'indicarà el nº de compte corrent on es realitzarà l' ingrés per part de l'adjudicatari. Aquest ingrés es realitzarà abans de la retirada del material objecte del contracte.

PRESENTACIÓ D'OFERTES: s'han de presentar en sobre tancat fins al final de la publicació a la Unitat Administrativa de l'Ajuntament de Palma, Departament d'Infraestructures, camí dels Reis 400:

o Declaració responsable de l'adjudicatari proposat en compliment dels requisits de capacitat per a contractar amb l'Administració Pública. S'adjunta model.
o Oferta signada per la persona o entitat interessada, inserint-hi el segell de l'empresa si és persona jurídica.

DOCUMENTACIÓ ANNEXA:
o Model de declaració responsable
o Plànol de situació

Datos de la contratación:

Procedimiento de adjudicación

Contratos menores

Tipo de contrato:

Otros

Datos específicos Anuncio

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

22/mar/2016

Datos específicos Licitaciones en curso

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

23/03/2016

Fecha Inicio presentación de Ofertas:

23/03/2016

Fecha Fin presentación de Ofertas:

05/04/2016

Lugar presentación de Ofertas:

Unitat Administrativa de l'Àrea Delegada d'Infraestructures i Accessibilitat, camí dels Reis, 400

Datos específicos Valoración:

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

06/04/2016

Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

13/03/2017

Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023