EIP 2024-016 SUBMINISTRAMENT PER L’ACTUALITZACIÓ DEL SOFTWARE D’AMIDAMENT, PRESSUPOSTOS I CONTROL D’OBRA RIB PRESTO (DE VERSIÓ 21 A VERSIÓ 24) - Perfil del contractant
EIP 2024-016 SUBMINISTRAMENT PER L’ACTUALITZACIÓ DEL SOFTWARE D’AMIDAMENT, PRESSUPOSTOS I CONTROL D’OBRA RIB PRESTO (DE VERSIÓ 21 A VERSIÓ 24)
L’ÀREA D’INFRAESTRUCTURES, ACCESSIBILITAT I POLÍGONS INDUSTRIALS, NECESSITA CONTRACTAR EL SUBMINISTRAMENT PER L’ACTUALITZACIÓ DEL SOFTWARE D’AMIDAMENT, PRESSUPOSTOS I CONTROL D’OBRA RIB PRESTO (DE VERSIÓ 21 A VERSIÓ 24)
Les condicions que cal tenir en compte per formular la seva oferta són les següents:
- Objecte del contracte: Actualització de la llicència, actualment en servei, del software d’amidament, pressupostos i control d’obra RIB PRESTO, de la versió 21 a la versió 24 i el Servei d’actualització a la darrera versió, a data 30 de juny de 2025.
- Mòduls mínims inclosos:
- 13 usuaris de Pressupost i Amidaments.
- 13 usuaris de Gestió del Projectes
- 1 usuaris de Personalització d’Informes.
- Tipus de contracte: Subministrament.
- Procediment i forma d’adjudicació: Contracte menor
- Criteris de puntuació: Criteri econòmic 80% (mitjançant formula) i criteri tècnic 20% (mitjançant formula)
- Oferta econòmica màxim 80 punts.
Es donarà 80 punts a l’oferta més avantatjosa i a la resta se’ls hi assignarà la puntuació proporcionalment, d’acord amb la següent fórmula:
POi=M . (BOi/BMO)
Sent:
PO i: Puntuació Oferta econòmica del licitador.
M: Puntuació màxima (80 punts).
BOi:% de la baixa pel licitador a valorar.
BMO: % de la baixa de la Millor Oferta rebuda
- Oferta tècnica màxim 20 punts
- Per cada any addicional del servei d’actualització: 10 punts per any addicional a l’any establert en la prestació, sense càrrec per l’Ajuntament. Fins un màxim de 20 punts.
- L’Oferta que, en la suma dels dos apartats, obtingui més puntuació serà l’Adjudicatària.
- Paràmetres objectius per apreciar valors anormals o desproporcionats, d’acord amb l’art. 149 LCSP 9/2017 i amb l'art. 85 del RGLCAP, RD 1098/2001.
- Especificacions tècniques de la prestació:
El programa actualitzat de versió 21 a versió 24, el sistema operatiu que hauria de ser suportat és el Windows Server 2019 i el 2022 en un equip virtual, l’actual llicència de PRESTO és de protecció No física.
L’adjudicatari aportarà tots els documents de qualitat dels productes utilitzats.
- Òrgan de contractació: Regidora de l'Àrea d’Infraestructures, Accessibilitat i Polígons Industrials.
- Pressupost màxim de licitació (IVA inclòs): 18.137,90 €
- Termini d’execució:
Data prevista d'inici de la prestació objecte del contracte menor de subministrament, d'acord amb les necessitats de l'Ajuntament, a la finalització dels tràmits administratius de l'expedient. L’empresa guanyadora facilitarà les claus d’actualització en un termini màxim de 5 dies des de l’adjudicació el contracte, perquè el Servei d’Informàtica de l’Ajuntament actualitzi el programa en el seu servidor i ordinadors.
Termini d'execució del contracte menor de subministrament: fins data de la darrera actualització, a 30 de juny de 2025.
- Lloc de prestació: Oficines de l'Àrea d’Infraestructures, Accessibilitat i Polígons Industrials, de l’Ajuntament de Palma, en camí dels Reis 400 de Palma.
- Responsable del contrato: Eva Borràs Roig.
- Termini de garantia: 1 any a partir de l’execució de l’actualització.
- Forma de pagament del preu: Es farà sobre una única factura al final de la instal·lació de l’actualització en el servidor.
- El lloc i el termini de presentació de l'oferta són els següents:
- L'oferta s'ha d'enviar a l'adreça electrònica serveiadministratiu@palma.cat de l’'Àrea d’Infraestructures, Accessibilitat i Polígons Industrials de l'Ajuntament de Palma (Camí dels Reis, 400, C.P.07120 Palma).
- El correu electrònic ha d'estar identificat amb:
- Indicació de la licitació a què es concorre
- Nom i cognoms o raó social de l'empresa licitadora
- NIF
- Nom i els cognoms del representant, si escau.
- Els números de telèfon i de fax
- L'adreça electrònica habilitada, en cas de disposar-ne.
- El licitador ha d'emplenar el model de declaració responsable i la Declaració d'absència de conflicte d'interessos que s'adjunten com a annex per l'eventual supòsit de resultar adjudicatari.
- Documents que s’adjunten:
- Model de declaració responsable (Annex III) a emplenar i aportar degudament signat pel licitador juntament amb l'oferta.
- Model de declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI) (Annex IV) a emplenar i aportar degudament signat pel licitador juntament amb l'oferta.
- Memòria Justificativa del Contracte Menor (Annex I)
- El termini de presentació: fins al dia 24 de Juliol de 2024 a les 14:00
Per a qualsevol qüestió sobre aquest expedient podeu posar-vos en contacte amb l’Àrea d'Infraestructures, Accessibilitat i Polígons Industrials de l'Ajuntament de Palma a través del telèfon següent: 971764800 ext 5066. Eva Borràs Roig.
Els sotasignats declaren conèixer el contingut dels articles 52, 53 i 54 del Reial decret legislatiu 5/2015, del 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic i l'article 61 del Reglament financer (UE 2018/1046, de 18 de juliol 2018) i no tenir conflictes d’interès en aquesta actuació que integra l’expedient.
Palma, a data de la firma electrònica
El Responsable del Contracte
Eva Borràs Roig
Arquitecta Tècnica.
(Document firmat electrònicament)
Dades de la Contractació:
Núm. d'expedient
EIP 2024-016
Procediment d'adjudicació:
Contractes menors
Tipus de contracte:
Subministre
Dades específiques Anunci
Data de Publicació al Perfil de Contractant:
17/de jul./2024
Dades específiques Licitacions en curs
Data Inici presentació d'Ofertes:
17/07/2024
Data Fi presentació d'Ofertes:
24/07/2024
Dades específiques Valoració:
Dades específiques Adjudicacions i formalitzacions
Documents
ANNEX III DECLARACIO RESPONSABLE CONTRACTISTA-INFRAESTRUCTURES.pdf ANNEX IV DACI-INFRAESTRUCTURES.pdf EIP 2024-016 report_Annex 1 CAT_Memòria justificativa PRESTO.pdf EIP 2024-016 report_Annex 2 CAT_Sol·licitud d'ofertes PRESTO.pdfData darrera modificació: 17 de juliol de 2024